söndag 25 september 2011

Tråkdag

Idag har det vart en rätt så tråkig dag för mig men jag har skrivit min sveska läxa som är att skriva om en hjälte eller förebild och det gick inte så bra för jag har svårt att hitta en men jag tog alla som räddar djur är hjältar för mig för djur är viktiga för mig men det blev inte så mycket att skiva för jag kom inte på så mycket att skriva men det hoppas jag räckerdet jag skrev. Och jag har kollat efter julklappar redan nu för det är bra att kolla i tid jag hittade perfekta presenter till vissa jag tänker inte skriva vad jag hittade för annars förstör jag överraskningen till en vis hanna som läser min blog ;D Jag länktar redan till julen :D

1 kommentar:

  1. Du är inte själv om att ha haft en tråk dag. Jag har bara inte orkat göra något. Försöker skriva på svenska uppsatsen. Men jag kan inte bestämma för vem jag ska skriva om så jag har börjat att skriver på två uppsatser.:)

    SvaraRadera