lördag 8 oktober 2011

Fint

Det har varit en blä dag har inte gjort ett piss och orkar inte göra något inte ens kolla på en film, men jag måste se på en film för jag ska skriva en film analys om den till en uppgift som ska vara klat på tisdag, Filmen heter (Independence day) den är bra men jag orkar bara inte.
Men jag hoppas ni har haft en bra dag! :D

Bilden tog jag när jag åkte hem i bussen från örebro igår. Hanna och jag åkte först till Hallsberg efter skolan för det var marken där och sen åkte vi in till örebro igen och gick på myrornas och sen åkte jag ham med sissta bussen det var en kul dag, det är kul att åka tåg :D

1 kommentar:

  1. Blää, tycker synd om dig som har haft en blää dag!:/ Filmanalysen ska vara klar på måndag.

    Jag håller med, gårdagen var kul!:)<3

    Förövrigt fin bild, synd bara att det blev så konstigt nedtill.

    Kram <3

    SvaraRadera