onsdag 12 oktober 2011

Saknar min kisse

Orkade inte lägga ut en bild igår och så hade jag endå inget nytt att komma med och inga bilder för dom är på skolans dator. Har pluggat för det mesta idag och städat för att hanna ska komma imorgon och sova hos mig för på fredag ska vi till Ullared :D

Jag har märkt att grekisk mytologi är jätte intressant jag skulle vilja lära mig lite mer om det för jag har fastnat lite i det men det jobbiga är att jag orkar inte läsa men när jag väll läst lite det som är förståligt för mig så vill jag veta mer, så jag hoppas vi ska hålla på mer med det i skolan. :)

På bilden är det min katt Felix han är död nu för han var jätte gammal och jag saknar hans kälek till mig för han tyrdes (drog sig) mycket till mig han ville alltid att jag skulle klappa han och när jag bärde honom skulle han alltid ha tassarna på varsin axel och börja slicka mig i ansiktet, sakanar han ingen katt kan ersätta honom. Han var en väldigt unik katt fast han kissade på vägarna men han var endå en snäll katt och om han var arg på dom adra katter na vi har så blev han bara lugn om jag plockade upp han och kramade han så vart han glad igen. Saknar han :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar