fredag 4 november 2011

Konstiga drömar

Jag har haft ett litet beslut över en mobil jag ska ha när min går sönder och då har inte jag kunna bestäma om jag ska ha en Iphone 4 eller en Xperai neo v, då har jag drömt att jag blir jagad av björnar och samtidigt hade jag en iphone 4 i min hand och tittade på den och sprang och använde den som en lampa sen råkade jag springa in i en björn gråtta fast det såg inte ut som en gråtta det var mer som en stig som lede ner i ett stor hål och då blev jag upp äten av en björn men jag fick se mig bli upp äten via 4 olika kamera vinklar :P lite konstigt :)

Och i en annan dröm är mer sudig men jag hade en iphone 4 då också och jag vart lite galen på att jag ville ha ett nytt skall för iphone 4 har så många coola skall, men samtidigt var jag och en annan vet inte vem, men då var vi fångar av tpy våltäkts män i en husbil tror jag men det var en kille som var jätte snäll som ville hjälpa mig och att ingen skulle röra mig han var rolig och snäll för han fattade mig :D men jag täkte mest på att skaffa ett nytt skall men då slog det allefall mig att jag vill inte va en iphone nörd  sen tror jag att jag vaknade :P

Så är detta ett tecken på att jag ska skaffa en iphone 4 eller ej?? :O

1 kommentar: