torsdag 3 november 2011

Nalle och doft ljus + en konstig dröm

 Fick denna söta nalle när jag fyllde år :D

Och så fick jag deta goda doft ljus vet inte riktigt vad det doftar där emot, men gott doftar det :D

Jag har nördat pirates of the caribbean LEGO på wii i några dagar och det verkar inte bra för jag började dröma att jag var en lego gubbe inatt det började att jag skulle fota fallande träd sen helt plötsigt föll det träd efter träd fort sen var det en vatten pöll som var jätte djup och då vart jag en ledo gubbe och började simma sen vart jag i vattnet jagad av en lego krokodil :D det var roligt att vakna sen av ett sms med hög volym och precis  berdvid mitt huvud vart lite sur, jag blir sur när folk väker mig mitt i en dröm! :D

2 kommentarer:

  1. Då äre bar att köpa LEGO Star Wars och nörda ut det med! ;D

    SvaraRadera